Pomoc Techniczna na stronie WordPress, w sklepie WooCommerce pakiety jednorazowe

600.00 1,600.00 

Kategoria:

Ciągle coś nie działa, dewoper nie odbiera? Aktualizacje powodują błędy, nie wiesz dlaczego?

Szukasz wykonawcy drobnych poprawek, których masz niezliczone ilości do zrobienia?

Może potrzebujesz zaktualizować treści a nie masz na to czasu…

Właśnie znalazłeś rozwiązanie dla swojej strony, bloga lub sklepu WooCommerce, tzn. wyspecjalizowaną Pomoc Techniczna serwisu wpmonitoring.pl

Wybierz ilość godzin, a następnie zamów i zapłać wygodnie poprzez system TPAY.

Jak działamy?

Po zakupie skontaktujemy się z Tobą w celu otrzymania danych dostępowych do:

  • panelu administratora w WordPressie
  • panelu administratora na serwerze
  • FTP
  • bazy MySQL

Kupujesz pakiet z określoną liczbą godzin. Przesyłasz nam dane dostępowe.

Zgłaszasz “zadanie do wykonania” na adres kontakt@wpmonitoring.pl, a my działamy. Pomiar czas określamy przed wykonaniem zadania.

Po wykonaniu zlecenia otrzymujesz podsumowanie (co zostało zrobione, ile czasu zajęło i ile jeszcze zostało czasu do końca trwania umowy).

W ramach Pomocy Technicznej wykonujemy:

  • Uzupełnianie wpisów
  • Aktualizacja produktów
  • Aktualizacja podstron
  • Dodawanie nowych elementów na stronie
  • Audyt strony – sprawdzenie pod kątem funkcjonalnym poszczególnych elementów
  • Zlokalizowanie przyczyny awarii strony
  • Naprawę bądź wymianę niedziałającej wtyczki (powodującej błędy)
  • Instalacja wtyczek niezbędnych do prawidłowego działania strony
  • Nagłe prace techniczne
  • Przywracanie stron po awarii
  • Znalezienie rozwiązań dla nowych funkcjonalności na stronie

Kupione godziny należy wykorzystać w przeciągu 365 dni od dnia zakupu.