Pomoc Techniczna na stronie WordPress, w sklepie WooCommerce pakiety jednorazowe
600.00 zł – 1,600.00 zł
Ciągle coś nie działa, dewoper nie odbiera? Aktualizacje powodują błędy, nie wiesz dlaczego?
Szukasz wykonawcy drobnych poprawek, których masz niezliczone ilości do zrobienia?
Może potrzebujesz zaktualizować treści a nie masz na to czasu…
Właśnie znalazłeś rozwiązanie dla swojej strony, bloga lub sklepu WooCommerce, tzn. wyspecjalizowaną Pomoc Techniczna serwisu wpmonitoring.pl
Wybierz ilość godzin, a następnie zamów i zapłać wygodnie poprzez system TPAY.
Jak działamy?
Po zakupie skontaktujemy się z Tobą w celu otrzymania danych dostępowych do:
- panelu administratora w WordPressie
- panelu administratora na serwerze
- FTP
- bazy MySQL
Kupujesz pakiet z określoną liczbą godzin. Przesyłasz nam dane dostępowe.
Zgłaszasz “zadanie do wykonania” na adres kontakt@wpmonitoring.pl, a my działamy. Pomiar czas określamy przed wykonaniem zadania.
Po wykonaniu zlecenia otrzymujesz podsumowanie (co zostało zrobione, ile czasu zajęło i ile jeszcze zostało czasu do końca trwania umowy).
W ramach Pomocy Technicznej wykonujemy:
- Uzupełnianie wpisów
- Aktualizacja produktów
- Aktualizacja podstron
- Dodawanie nowych elementów na stronie
- Audyt strony – sprawdzenie pod kątem funkcjonalnym poszczególnych elementów
- Zlokalizowanie przyczyny awarii strony
- Naprawę bądź wymianę niedziałającej wtyczki (powodującej błędy)
- Instalacja wtyczek niezbędnych do prawidłowego działania strony
- Nagłe prace techniczne
- Przywracanie stron po awarii
- Znalezienie rozwiązań dla nowych funkcjonalności na stronie
Kupione godziny należy wykorzystać w przeciągu 365 dni od dnia zakupu.